Osteopati2018-10-11T17:22:50+00:00

Vi tilbyder osteopati i København

OSTEOPATI I KØBENHAVN

Osteopati kan hjælpe dig som sportsudøver med alt lige fra sportsskader til smerter fra operationer, ulykker og gamle skader.

Hos Copenhagen Physio tilbyder vi grundig og effektiv behandling med osteopati i København. Vores fokus ligger på tryghed, resultater og en ægte interesse i, at du kommer tilbage på dit tidligere niveau hurtigst muligt.

Hvad er osteopati?

Osteopati er en internationalt anerkendt behandlingsform, som er baseret på sundhedsvidenskabelige fag som anatomi og fysiologi. En osteopat anvender sine hænder til både undersøgelse og behandling. Behandlingen udføres ved hjælp af et bredt udvalg af manuelle teknikker, der tilpasses dit behov på baggrund af en grundig undersøgelse.

Hvorfor kan osteopati være en effektiv behandlingsmetode?

Osteopati har teknikker, som ingen andre behandlere har; i bund og grund hjælper osteopaten kroppen med at hele sig selv. Med osteopati undersøger og forebygger en osteopat dysfunktioner i hele kroppen og behandler led, muskler, bindevæv, kar og nerver med osteopatiske manipulative teknikker.

Da årsagen til symptomer kan stamme fra et andet sted i kroppen, behandler osteopaten både dine symptomer samt årsagen til symptomerne. Med osteopati ser man altså ikke kun på det område af kroppen, hvor symptomerne viser sig, men betragter kroppen som en helhed.

Hvordan kan osteopati behandle sportsskader?

Som motionist og sportsudøver er det vigtigt for dig at lytte til din krop. Er smerten i knæet fordi du har overanstrengt dig en smule, eller er det en låsning i bækken og hofte, som kræver behandling? Hos Copenhagen Physio ved vi, at hver enkelt skade er forskellig, til trods for at symptomerne kan synes ens. Derfor er det vigtigt, at dine skader undersøges, og at der tages hensyn til dit helbred og tidligere skader, så vi hurtigst muligt kan få dig tilbage på rette spor.

Hos Copenhagen Physio tilbyder vi osteopati i København, hvilket sikrer dig en udførlig undersøgelse og en effektiv behandlingsplan. Du vil som regel kunne mærke en bedring efter første behandling, men for at mærke den fulde effekt af osteopati skal du typisk behandles 3-4 gange.

SE PRISER
ONLINE BOOKING
Har du spørgsmål om, hvordan vi behandler med osteopati i København, eller er du i tvivl om denne type behandling kan hjælpe på dine symptomer, skal du ikke tøve med at kontakte os. Du kan ringe til os på telefon 60 55 44 50 eller sende os en mail til info@copenhagenphysio.dk.

Home » Osteopati